lizzibitch

På landet vill jag bo...tra la la la la

Kategori:

Har faktiskt slängt den jävla granen idag!! O städat bort lite från ballkongen.
Det blev inte så mycke piff o så men nu är möbeln på plats iallafall.
Tack Linda för att jag får låna den:) Den har legat i skuffen på bilen sen
jag var i Göteborg. Men nu är den alltså uppe o passade perfekt!

Jag har varit ute o kört nu på kvällen i min ensamhet.
Jag, en kopp kaffe från Statoil o Lars Winnerbäck i stereon.
Åkt runt på Lister... Istaby, Torsö, Sandviken, Siretorp o Hällevik.
Jag trodde aldrig att jag skulle höra mig själv säga detta men jag vill
bo på landet!! Jag som alltid sagt att jag vill ha asfalt under fötterna har
ändrat mig....nu är ju inte listerlandet här som "näset" uppe i Säffle direkt.
Lister är fullt av små fiskebyar med fik o restauranger, små butiker, vita
sandstränder o fantastisk natur!!
Tänk att få ha sitt egna lilla smultronställe...fan va gött!!
Å det skulle då vara på Listerlandet i Blekinge....Jaa det skulle det:o)

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Hoppas din dröm går i uppfyllelse Lisen. Det är du värd!

    2009-03-19 | 21:17:33
  • Anonym säger:

    Ovanstående kommentar är från Jenny i Ronneby!

    2009-03-19 | 21:18:56
  • Kamilla säger:

    Dom hade en i storlek 26 och en i 28. Den som var i 28 passade mig. Den 26:an skulle nog ha passat dig. Ska jag köpa den åt dig, och skicka den:)?

    2009-03-19 | 21:25:21
    Bloggadress: http://familjenbruce.blogg.se/
  • Mia säger:

    jag kommer från listerlandet har bott där hela mitt liv, och Malin visade mig var du bor och jag har bott i den lägenhet, skumt! måste komma upp och känna the feling när jag går in i min och tobbes gamla lägenhet.. kram

    2009-03-19 | 21:29:12
    Bloggadress: http://vildaviola.blogspot.com
  • walla säger:

    ingen smäll?? ;)

    2009-03-19 | 22:40:36
    Bloggadress: http://wallaz.blogg.se/
  • Åzzy säger:

    Ha, ha... det ändrar sig med åren. Jag vet vad du sa när jag ville bo på Marstrand.

    2009-03-20 | 09:37:55
    Bloggadress: http://sloppyme.tumblr.com

Kommentera inlägget här: