lizzibitch

Listan

Kategori:

Nu jädrar hag jag skrivit listor här o nu känns det mycke bättre:)
Märkligt kanske men för mig funkar det så att får jag bara se det
framför mig svart på vitt så känner jag att jag har koll och så vet
jag att jag får det gjort, sen det bästa av allt, få stryka på listan:)
Kan va så att jag har en liten diagnos eller som pappa tror
om det hade funnits bokstäver när jag var liten så hade jag haft
A till Ö!! Ööööö jaha...hahaha!

Solen skiner o jag får massa lust att greja, hemma, tvätta bilen,
ta tag i sakerna på min lista osv.... gälller bara att inte fastna i serierna:)

Idag står det korvstroganoff o ris på menyn.
Det här med maten blir lätt ett problem när jag är ledig. Hoppar gärna
över att äta o fikar o dricker kaffe istälet, inte så bra för magen dock så
det är nåt jag måste skärpa mig med. Frukost först o främst o så laga
mat, gärna så det finns i flera dagar, bara att värma.
Ska höra med Malin om vi inte ska åka o handla ordentligt nån dag.
Vi behöver forska i lite príser o utbud oxå:)

Just det!! Vi ska träffa ett par på Söndag som ska gifta sig i sommar.
Vi ska kanske fixa maten:)
Vi snackar buffe´, vi snackar italienskt o grekiskt, vi snackar  gratäng,
grillspett, tapasrätter, brucetta, mazarella, basilika osv.
Har hittat en Muffin med fetaost, soltorkade tomater o
kapris som jag ska prova att göra nån dag, kul på buffe´bordet:)
Några förslag kanske?

Kommentarer

  • Kamilla säger:

    Det är jättefint väder här oxå idag. Det är första fina vårdagen kan man nog säga. Det där med sången hoppar jag nog över, skonar alla från det:) Men hon ligger ju med på youtube of course. Moving on med Sarah Dawn Finer.....Verkligen jättebra text, nästan så tårarna kommer......

    2009-03-17 | 12:51:23
    Bloggadress: http://familjenbruce.blogg.se/
  • Anna säger:

    Är likadan måste skriva listor hela tiden och de är verkligen sköna att få bocka av allt eftersom man gör sakerna som står på listan.

    Kram Anna

    2009-03-17 | 14:19:03
    Bloggadress: http://annashusidingtuna.blogspot.com
  • Kattis säger:

    Tala om hur muffinsen blir, för det lät riktigt mumsigt! =)

    Själv ska jag baka pizzabullar till helgen, gott att kunna ta sig en ibland när man blir hungrig o lite sugen på något gott...

    2009-03-17 | 17:52:38
    Bloggadress: http://katteyes.wordpress.com/
  • Åzzy säger:

    Den muffinsen är det en av mina bakande arbetskompisar som brukar baka. Jättegod men absolut godast nybakad.

    2009-03-18 | 08:05:14
    Bloggadress: http://sloppyme.tumblr.com

Kommentera inlägget här: