lizzibitch

Lisen kan inte sova

Kategori:

Nää det kan hon inte!! Fan va tradigt som dom säger här nere i Blekinge:)
Alltså jag var skittrött förut, pratade med min kära suster yster i telefon,
kollade Beck o käkade mariekex med smör o ost mmmmm!
Mamma har lagt sig sen flera timmar tillbaka o jag insåg förut att
jag får sova på soffan...hon snarkar...o då menar jag SNARKAR!!!!
Shit i havet o gud i himmel det går ju inte o ligga i samma rum.
Men det är lugnt jag sover så gärna i soffan den är super skön
så det går ingen nöd på mig. Blev liggande o kolla på Andra Avenyn,
WHY? Ja det kan man ju undra:) Nu har jag bloggat runt lite o
här sitter jag nu 00:45 klarvaken----tjohooo!
Men jag är lite stressad i huvet känner ja, denna skiten med bilen,
mäste ringa o bråka med Telia imorn om en räkning som är fel o
se till o få iväg alla papper till facket. Men inget av det kan jag ju
göra nånting åt just nu så släpp det o SOV!!
Det finns en barnbok som heter Lisen kan inte sova,,,Ja jag har den:)

Kommentarer

  • Johan säger:

    Då är vi två som inte kan sova ;o)

    2009-03-09 | 01:01:55
  • Åzzy säger:

    Det finns en anledning till ditt namn. Jag tyckte du passade in på boken... Sorry :)

    2009-03-09 | 05:50:30
    Bloggadress: http://sloppyme.tumblr.com
  • walla säger:

    men ååååååååå va TRADIGT ;) Så Lena är en snarkare hahaha, va trevligt. Hoppas du somnade till slut.

    2009-03-09 | 09:01:20
    Bloggadress: http://wallaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här: