lizzibitch

Kvällsöppet

Kategori:

Idag fick jag studsa upp klockan nio o dra iväg till jobbet, skulle ju börjat ett men Pannadas dotter blev sjuk.
Gött o vakna ordetligt iallafall...haha! Sen hade vi en strålande dag på jobbet. Jag fick ingen lunch utan slängde i mig
en burgare en halvtimme innan jag slutade:o) vissa dagar är bara upp o ner men vi hade kul på jobbet idag
o dagen gick ju sååå fort. Hade en prao idag, så jävla härlig kille, Kristoffer typ 12 år tror jag.
Åkte hem en sväng o pratade med syrran i telefon o vi grupphatade lite....Härligt!! Haha:o)

Ikväll hade butikerna kvällsöppet o jag o Johan poan var ute, han skulle ha jeans o hittade det oxå.
På Shack Matt förstås. Sen var vi runt lite innan vi avslutade med fika på Ritz.
När vi skulle gå hem så fick vi massa matbröd av hon som äger det, hon är jätte trevlig o mysig.
.
Vi brukar alltid prata o tjattra. Nästan så jag skämdes, vi fikade för typ 70 spänn o fick med oss bröd
för 150 hem..haha! Jag tog hälften o åkte ut till Ola o Malin med det.

Vi blev sittande o prata i några timmar, kom in på massa gamla galenskaper o då är det inte långt till skratt vill jag lova....herre gud i himmel...haha!!

Johan rockar loss i Gitarr Hero men jag ska typ tdra ur sladden nu så vi kan gå o lägga oss;o)

Kramen

Kommentarer

  • Åzzy säger:

    Det är skönt att hata...

    2009-03-27 | 06:14:30
    Bloggadress: http://sloppyme.tumblr.com
  • Kamilla säger:

    Vilken lyx med hembakat bröd, det är ju det värsta att handla. För man är så trött på alla sorter.....

    2009-03-27 | 07:18:36
    Bloggadress: http://familjenbruce.blogg.se/
  • Anki säger:

    Men va gulligt!! Men det är nog för att ni är trogna gäster=) Ha en bra helg

    kramar

    2009-03-27 | 09:46:21
    Bloggadress: http://www.alltochingenting.se
  • Anna säger:

    Gott med så mycket bröd!!

    Ha en trevlig helg.

    kram Anna

    2009-03-27 | 11:04:58
    Bloggadress: http://annashusidingtuna.blogspot.com
  • skatan säger:

    tack lisen för att du ställer upp !!! jag tycker om när folk kan säga jag vill jag vill åter igen tack !!!era fika rundan verka vara härlig vilket jag tro att det är ,skönt att ni har hittat tillbax.. pöööös

    2009-03-27 | 13:46:55

Kommentera inlägget här: