lizzibitch

Hej då mamma....

Kategori:

Nu har jag kört morsan till stationen, tåget gick 12:50 så nu har hon
några timmar ( närmare bestämt 6 tror jag) att åka innan hon är i Säffle.
Känns alltid lite konstigt o tomt o jag blir lite låg när jag haft besök o de åker igen.
Man vet ju aldrig riktigt när man ses igen o så. Plockade upp Johan o vi drog
till MAX i Kristianstad o käkade. Behövde lite sällskap efter att mamma åkt.

Det som är skönt när folk kommer o hälsar på är att det känns ännu mer som hemma.
Jag bor verkligen här o det är mitt hem vi umgås i o bor i:)
När andra trivs så trivs jag mä! Ett tag så kändes ju allt så provisoriskt....det gör
det inte längre, jag längtar inte bort o det är sååå skönt!!

Imorse vaknade jag med solen i ansiktet o det var riktigt skönt men så fort jag stack
ut näsan gick den i mål o det blåser sådär lite svinkallt!! Huuuuuu!

Jag har nu fått iväg alla papper till facket o nu hoppas jag inte det blir massa strul
för det pallar jag bara inte!!! Nu har det ordnat sig med Telia o allt annat flyter på
rätt bra så inget jävla krångel nu:)

Ska jobba en del nu oxå, ikväll, imorn på dagen, fredag kväll o söndag kväll.
Ska bli såååå skönt o jobba o jobba flera dagar på rad oxå:)

Kramen

Kommentarer

  • mia säger:

    god kväll, vad skönt att du känner dig som hemma här i stan! du är hjärtligt välkommmen. kram

    2009-03-11 | 22:24:56
    Bloggadress: http://vildaviola.blogspot.com
  • walla säger:

    Vad glad jag blir!!! ååå shir vilket dåligt samvete jag fick nu som inte åkte ner till dig förut!!! Sorry igen :))

    2009-03-11 | 22:56:35
    Bloggadress: http://wallaz.blogg.se/
  • Åzzy säger:

    Det blir vad man gör det till.

    2009-03-13 | 05:43:21
    Bloggadress: http://sloppyme.tumblr.com

Kommentera inlägget här: