lizzibitch

Götteborg...

Kategori:

Hej alla goa glada!

Landade hos Jannice vid halv åtta igår kväll. Å här hade det hänt grejer.
Åzzy o Pocca hade grejat som fan här, färdigt i köketo det mesta i rummet var klart.
Kommer bli hur bra som helst o jag kan säga att jag blev glatt överaskad
när jag klev in i lägenheten. Jätte bra planlösning o massa förvaring.
Det är ju annars sånt som kan ställa till det när man ska bo i en etta.
Även köket o badrummet är rymligt. Med lite färg i köket så blir det kanon!
Igår kväll satt vi mest o tjatade o Linda o Erika kom förbi innan de senare
drog ut på galej, vi andra kramade kudden tidigt.

Idag var vi uppe o skruvade ihop sängen. Pocca har fått in det mesta i
garderober o skåp o  tömmt många kartonger, jag har plockat o städat.

En tur till Ikea o inhandlade lite smått o gott. Även jag o Åzzy kom ju förstås
ut med varsin kasse med asolut nödvändiga saker...haha!

Imorn ska vi fixa o dona igen men nu har vi myst till det o ska duka upp
lite kvällsmackor o kaffe.
Pocca håller just nu på att förblilt försöka få in 4 an så v.i kan kolla på
Gunvald Larsson!! Perfekt avslutning på en perfekt dag:o)

Kram o Gonatt

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Kram på er i Göteborg! Hoppas vi kan ses snart..

    2009-03-01 | 20:23:45
  • walla säger:

    glad jag blir att ni alla hittade NÖDVÄNDIGA saker på IKEA. Annars hade jag blivit båd rädd och orolig hahaha.

    2009-03-01 | 23:20:21
    Bloggadress: http://wallaz.blogg.se/
  • mitha säger:

    SÅ snälla ni är som hjä'lper henne!



    Ge varandra en kram från mig=)

    2009-03-02 | 09:25:31
    Bloggadress: http://himmelohelvete.se/wp
  • Åzzy säger:

    Vi köpte inget onödigt! ;)

    2009-03-02 | 12:51:02
    Bloggadress: http://sloppyme.tumblr.com

Kommentera inlägget här: