lizzibitch

Godmorgon!

Kategori:

   

Hej alla glada!!!

Vi hittade en jättemysig kinakrog i Kristianstad igår som hade buffe´.
Perfekt, rent o snyggt o gott o kostade 109:-
Jag åt som bara tusan o ja....det blev några vårrullar;)
Dom var nästan lika goda som de jag gör hemma.

Idag är det städning på Sölvesborgs Data o jobba  som står
på schemat. Mellan det ska jag till apoteket o så fixa nån mat
o så slappa lite förstås. Jag stänger ikväll o öppnar imorn.

Just nu står det en ung kille 18 år  på tv o ska skrapa triss:)
Han går fortfarande i skolan o ingen inkomst...nu ska vi se vad
han får.....15 år blev det o summan ska han skrapa sen.
Kul när det är nån ung som får skrapa. Jag tycker oftast det
är nån mellan 100 o döden som får 25 tusen i månaden i 25 år.
Men Grattis. Denna killen kommer ju ha det gött till han är 33!

Har fått en jätte fin scarf av Johan:o)
Tack snälla söta kära goa fina du!!!


Ha en riktigt skön lördag mina vänner, ta hand om er & varann!




Kommentarer


Kommentera inlägget här: