lizzibitch

God eftermiddag

Kategori:

Seg som tusan idag!!! Jag har två katter här oxå som jag inte hört  ett ljud
från sen imorse, de bara sover o sover. Busen har inte ens pratat sen vi åt frukost.


Jaja jag ska snart iväg o jobba så jag ska hoppa i uniformen strax.
Har fått mina stämpelkort så jag antar att det inte var några konstigheter
utan att jag numer stämplar:)) Skönt, även om jag vill jobba så finns det ju
inte så många timmar. Det blir lite då o då. Jag kommer ha det så fram
tills jag går på som sommarvikarie. Jag vetr inte riktigt när det blir men det
är nog i Juni eller så. Får ha min semester nu ja:) Ta vara på våren här nu.

Har stora funderingar på att dra igång med Mary Kay igen. Jag vet flera
som är intresserade av produkterna o jag har ju alllt som behövs för
att sälja så det är ju bara att köra på. Det är ju ett bra sätt att träffa folk
o hålla sig sysselsatt plus att jag behöver pengar.
Jag vill verkligen inte klaga men ärligt så vet i fan hur detta ska gå!!
Jag måste ju dra in så mycke varje månad pga mina skulder sen butiken,
o jag vet inte om stämplingen kommer täcka allt.
Man är ju van att leva på hoppet så det löser sig alltid men ovisshet
tycker jag är jobbigt o det är ju lite så nu innan jag vet hur mycke o när
jag kommer få pengar från facket.

Nu ska jag iallafall åka o tjäna pengar:)) Söndagar är bra att jobba!!

Trevlig Söndagkväll o sköt om er och varandra!!

Kramen

Kommentarer

  • Maria säger:

    Hej gumman! oroa dig inte för mycket nu! Det ordner sig som en vis(s) man sa.. Sköt om dig nu så hoppas jag att vi ses snart! Kraaam

    2009-03-15 | 19:55:26
  • Linda J säger:

    Klart de ordner sig... och gör dä inte dä så tar vi´t i möra. Kram

    2009-03-16 | 08:24:05
    Bloggadress: http://mysprick.blogg.se/
  • Åzzy säger:

    Konstigt att de som vill jobba inte kan få heltidsjobb, när många som har jobb bara vill vara lediga :) Hoppas på att du får jobba mycket på Statoil under våren.

    2009-03-16 | 16:49:26
    Bloggadress: http://sloppyme.tumblr.com
  • Sandra säger:

    du e att duktig du! "de löser sig!" - sa kärringa som sket i bakdaret.... :D

    2009-03-16 | 18:52:14
    Bloggadress: http://saandriisch.blogg.se/
  • Kattis säger:

    Ja dem där pengarna är ett ständigt orosmoment som kan ställa till det..

    Håller tummarna för att det blir en lösning för dig. O som sagt, varför finns det inte jobb till dem som vill jobba?!?!?!?!

    kram på dig tjejen

    2009-03-16 | 20:41:05
    Bloggadress: http://katteyes.wordpress.com/
  • Kamilla säger:

    Jag kan fortfarande inte smälta att du har katt:) Har ni delad vårdnad lr?

    2009-03-16 | 21:30:52
    Bloggadress: http://familjenbruce.blogg.se/

Kommentera inlägget här: