lizzibitch

Fredag den 13....igen?!?!

Kategori:

Va är detta, fredag den 13 igen!! Är det för att vi som klarade oss förra gången
ska få chansen igen...haha! Ärligt så bryr jag mig inte ett dugg. Jag har krossat en
spegel en gång, jag går under stegar o jag går på brunnar, det är kanske mest för att
jag är klantig...hmmm har jag inte tänkt på det innan...haha!

Tro det eller ej men klockan är snart 15:00 o jag sitter fortfarande i pjamasbyxorna:o)
Sov länge, kollade slutet på filmen o sen har jag bloggat runt, kollat repriser, kaffe o
pannkakor o mera kaffe. Skönt med en riktig slappardag!!
Men den är över nu för jag börjar jobba om en timme. Måste till Apoteket innan oxå.

Pappa...ha det så kul ikväll på Klubb 13 mötet o så sköter ni er..haha!

Ha en underbar fredagskväll o helg!!

Kramen

Kommentarer

  • Kattis säger:

    Fredagen den 13 brukade vara min turdag, nu är det som vilken dag som helst... bläää

    Ha en underbar helg!!!!!!!!!

    2009-03-13 | 20:36:11
    Bloggadress: http://katteyes.wordpress.com/
  • wallaz säger:

    vill bara säga godmorgon och puss och kram!!

    2009-03-14 | 09:00:59
    Bloggadress: http://wallaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här: