lizzibitch

Det ordner sig att.....

Kategori:

Lägesrapport i Lisens ekonomi:
Det är ju så att utbetalningsrutinerna ändras när man går från fast till
behovsanställd. Vilket innebär att jag får både lön o stämpling i efterhand.
Men jag får ta ut förskott nu så jag kommer rätt o semesterersättningen
kommer med nästa lön...Phuu skönt, slipper krångla med räkningarna,
det är bara att betala o se glad ut :o)

Håller på o tvättar nu, mötte några grannar i gången o herregud!!
Vilket folk...de pratade massa skit om att andra här pratar massa skit,
du ska inte lyssna på den o akta dig för den osv. Hahaha låt mig va!!
Jag vill bara bo här :o)

Ska fixa lunch till mig o Johan här o  en stund, nåt med mos blir det iallafall.
Kom just på att jag måste köra o köpa mjölk...får bli Statoil dä.

Igår när vi var på Ritz var det uppträdande på torget oxå. Först ett rockband o 
sen en liten söt tjej som har en jäkla pipa men jösses va fel det kan bli!
Första låten kommer jag inte ihåg vad det var sen kom Halleluja o det går
ju inte....inte när Johan är i närheten. Hon fullkommligt dödade låten..
o jag trodde att johan skulle sätta hela sockerbullen i halsen!!


Men fikan var jättegod iallafall :o)
  


Kommentarer

  • mitha säger:

    Tjohoo va roligt det är med räkningar..NOT!



    Men fika är mysigt=)



    trevlig helg!



    KRAM

    2009-03-27 | 11:50:27
    Bloggadress: http://www.himmelohelvete.se/wp
  • Linda J säger:

    Skönt att det verkar ordna sig! På nåt vänster så gör det alltid det. =) Kraam

    2009-03-27 | 11:58:05
    Bloggadress: http://mysprick.blogg.se/
  • Kattis säger:

    Ha ha, han ser ut som han döööööör av hur bra låten är =)

    Önskar dig en helt underbar helg, här är det mycket bättre i alla fall.

    Inte kul med pengar som ska hit o dit det kan jag hålla med om, har själv äntligen börjat se ljuset i slutet av tunneln när det gäller den delen, men till målet är det flera år kvar!!!!!

    Kram på dig!

    2009-03-27 | 13:11:35
    Bloggadress: http://katteyes.wordpress.com/
  • jenny säger:

    Be honom berätta om min studentavslutning i kyrkan när en kvinna som hette Inez skulle sjunga "O helga natt".. Det glömmer jag aldrig. Har aldrig hört någon sjunga så illa. Mysig helg på er sölvesborgare...

    2009-03-27 | 22:21:47

Kommentera inlägget här: