lizzibitch

Kära lilla Farmor

Kategori:

Hej Hej....

Tårtan vi fick igår var Panadas verk. Chefen o Statoil firade 20 år ihop
i måndags o det var ju värt o fira lite :o)

Annars då......det har vart mycke nu!!

Jag har haft ett par oroliga dygn nu sen min kära lilla farmor ramlat o
brutit lårbenshalsen. Hon opererades igår o fick besked sent igår att det
hade gått bra. Får mer info idag efter pappa vart på sjukhuset!
Det gör mig så ont att veta att hon haft så ont o att hon ligger på sjukhus....
hon verkligen hatar sjukhus. Va rädd hon ska ha vart! Lilla farmor.
När sånt händer ska ni veta att det är tufft o va så långt bort!!! Kram

Johan har ju flyttat o vi har grejat en hel del, härom kvällen tog vi ett jädra ryck
o kom iordning med det mesta.  Det blir jättebra :o)

Igår var vi i Lund o hälsade på bebis, en riktig kämer o fighter!!

Krånglar ju fortfarande med A kassan om paper o koder o skit.
Måste hinna ringa dit idag!!

Igår drog festivalen igång o idag kommer Pocca o Co, ska dit ikväll :o)

Idag fyller Anja år....Grattis o Hipp Hipp Hurra :o)

Ska snart iväg o jobba ett pass 8.30-16, sen ska jag hem o ha Lizzi tid!!
Ska färja håret o göra lite slingor, vem vet jag kanske klipper mig oxå;o)
Lite fotvård o manikyr. Pyssla o plocka lite hemma.
Sen bär det av ut till festivalen en tur:o)

Ha en fantastisk dag!!
 

Kramen



Kommentarer

  • Anki säger:

    Jobbigt, men gött att operationen gick bra! Ha en riktigt kul kväll & hälsa de andra=)

    kramar

    2009-06-03 | 10:53:43
    Bloggadress: http://www.alltochingenting.se
  • Kamilla säger:

    Men usch vad tråkigt, jobbigt att gå och vänta på besked. Ha en rolig festivalhelg nu. Kram!

    2009-06-03 | 16:08:18
  • Linda J säger:

    Hoppas farmor mår bra! Ja, det så himla kul nu i dagarna! Kram

    2009-06-03 | 18:34:46
    Bloggadress: http://mysprick.blogg.se/
  • Kattis säger:

    Hej! Hoppas ni får en helt underbart veckoslut allihopa o att vädret blir bra också :)

    Kramar till er

    2009-06-04 | 08:03:16
    Bloggadress: http://heartdreams.wordpress.com/
  • walla säger:

    jag lever.... :)

    2009-06-04 | 09:52:47
  • walla säger:

    men farmor !!!! Älskade lilla farmor. Hoppas hon blir piggare. Å kämpis bebis.. vad glad jag blir.



    Puss å kram

    2009-06-04 | 09:53:31

Kommentera inlägget här: