lizzibitch

Stålkvinnan

Kategori:

Det är jag det....men det visste ni ju redan...hihi!
Förutom när jag låser in nycklar o kör för fort o sånt :o)

Idag har vart en låååång dag. Började med fika på Ritz (Äntligen!!)
med Josse, vi slog ihjäl nästan 3 timmar där:o)

Lunch med Johan sen har jag vart på banken, tvättat, solat, fikat,
lagat storkok, pratat med Ulle o säkert några fler grejer!
Men nu är det slut för idag....bara softa o må gött.

Blir jobb hela veckan nu förutom fredag då är jag ledig.
Vi ska nog inte göra ycke väsen av oss på midsommarafton.
Hoppas på fint väder så man får packa picknickkorgen o
åka till nån strand eller nåt msigt ställe o sen fixa lite gött
käk på tu man hand. Bättre midsommar kan jag inte tänka mig!

Det är så skönt med mig o Johan att vi bara är, behöver inte gör massa
saker hela tiden utan som sagt bara är.
Det är skönt o känna att jag ändå stressat ner så pass att jag tycker
lugnet är behagligt....måste vara ett sundhetstecken.
I så många år som jag var såå stressad har det tagit väldigt lång tid o
landa. Jag kan känna mig fruktansvärt stressad ibland men oftast
kortare stunder o mer o mer sällan. Simma lungt!!

Kommentarer

  • Linda J säger:

    Bra jobbat! Vad gött det känns efteråt!

    2009-06-16 | 18:18:52
    Bloggadress: http://missli.bloggie.se

Kommentera inlägget här: