lizzibitch

På väg till sjukhuset

Kategori:

Jag o min käre far satt o följde valvakan igårkväll sen somnade jag som en stock!!
Gick up vid tio idag o tog morgonkaffet vid solväggen....underbart:o)

Vi ska käka lunch vid tolv sen bär det av till Karlstad sjukhus.
Jag är nervös som fan....vet ju inte riktigt vad som möter mig där.
Jag vet ju att farmor är ju 91år o väger inte mycke alls o nu  har hon opererats,
är blåslagen o väldigt svag men det blir säkert en chock ändå.
Hon har fått 2 blodtransplantationer för att bli starkare o
jag hoppas det har börjat visa sig nu.
Mitt mål idag förutom att träffa farmor är att få prata med hennes
läkare/sköterska om läget.

Skönt att pappa ska med in, vi brukar lyfta varandra i jobbiga situationer.
Jag saknar Johan o mina syskon.
Puss o Kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här: