lizzibitch

Lungt o skönt

Kategori:

Jaa det är så lungt o skönt här i soffan!! Bara Johan som fattas mig nu.
Han kommer snart hoppas jag, han har kört vänner till Lund ikväll.
Kommer inte ihåg när jag bara var hemma o slappade en hel kväl!!l

Har just bränt vid nudlar....ja jag tänkte ju lyxa till det med lite nudlar såhär på
fredagskvällen men fastnade vid facebook o hoppsan!
Det började imma på fönstren o ett konstigt ljud kom från köket...jävlar!!
Haha så det blev inga nudlar för de satt svarta fast i botten. Smörgås.

Imorn ska jag o Johan åka nånstans o jag ska få present....tjohooo!
Jag fick i present att välja vad jag vill i present:o)
Han har livlig fantasi käre hjärtat;o)...jag är jätteglad men frågan om han
blir det när han ska betala...haha!!

Vi har fått besked att farmor ska få komma till sjukhuset i Säffle på måndag.
Det blir kanske inte så stor skillnad för henne men lite lättare för de som
kan besöka henne. Det kommer o bli bra:o)

Nu kom Johan:o) Ha en skön helg alla glada!!

Kramen

Kommentarer


Kommentera inlägget här: