lizzibitch

Lägesrapport

Kategori:

Kan ju börja med o berätta att det var mycket bättre med farmor
än vad jag förväntat mig!! Sååå skönt.
Hon var riktigt pigg o var jäteglad o se mig:o)
Hon var så liten o alldeles blå om hela armarna men hon hade
suttit upp större delen av förmiddagen o rest sig upp i nån slags
ställning. Hon är fan inte dålig alltså...vi behöver inte fundera särskilt
länge på  vart jag har fått min vilja o mitt stön ifrån...haha!
Pratade med syster Pia (tror jag hon hette) så hon förklarade läget.
Nu väntar dom på att det ska bli en plats ledig på korttiden på sjukhuset
i Säffle så får hon flytttas dit o sen ska det bli vårdplanering osv.
Vi får väl se vad allternativen  blir, om boende o så.
Är fruktansvärt lättad iallafall. Skönt att hon var vid gott mod o att hon
inte har ont.

Jag o pappa plockade med Ulle till Åmål så vi har grillat o pratat massa
skit, jättemysigt. Gött o få umgås med kär gammal vän:o)
Sen dök jag in o våldgästade Maria o Lars oxå.
De jobbar på i sitt gigantiska hus o gud va fint de får det.

Nu är det dusch o sängen!
Godnatt

Kommentarer

  • pocca säger:

    GÖTT!!! Hörde att vi ses på Onsdag! Eller?????? för jag får väl följa med!? Annars blir jag ldesen och kinkig faktiskt:-)

    2009-06-08 | 23:19:35
  • mia säger:

    hej jag tycker du verkar ha det så mysigt med din pappa :)

    2009-06-09 | 05:46:42
    Bloggadress: http://vildaviola.blogspot.com
  • Linda J säger:

    Skönt att din farmor mår bra o att du nu vet var stönigheten kommer ifrån =) Kram

    2009-06-09 | 09:17:57
    Bloggadress: http://missli.bloggie.se
  • ulle säger:

    tack för en jätte trevlig kväll:)kram kram :)hälsa pappa

    2009-06-09 | 19:36:24

Kommentera inlägget här: