lizzibitch

Knoll o Tott på Liseberg

Kategori:

Vi började Lördagen med lite shopping på stan....nya jeanshorts....jaa:o)


Liseberg....en riktig höjdare! Jag har inte varit där på säkert 6 år o för
Johan var det ännu längre sen så vi var både frväntansfulla o lite
pirriga o jag kan erkänna att jag var riktigt jävla rädd emellanåt  :o)
Fast vi mjukstartade med Sagoslottet (skulle inte berätta det ju) Haha!


Sen gick vi på de lite tyckre grejerna... Balder o Kanonen o
Slänggungan, den tyckte Johan var mycke obehaglig! Jag
röstar nog för att Kanonen var värst, man skrämmer ju upp
sig innan o det gick så fort ut att man fattade ingenting förän
det var över o man insåg att det gått bra:o)


 

Det ligger en båt/skepp som heter Lisen...ööö...why?
 
 Jag i Astrid Lindgrens händer. Vi vann ingenting....som vanligt!!
 
Smakade Ben & Jerry glass för första gången, den var god men gud
så mäktigt. Johan tog en milkshake på choklad o bananglass, Mums!
 
Vi lekte av oss i många timmar o åkte det mesta, jag bangade för
några faktiskt men vi hade skitkul o var helnöjda o trötta o blöta
när vi traskade till spårvagnen när det stängde:o)


Kramen

Kommentarer

  • Anki säger:

    ÅÅ vad kul!! Jag vill oxå till Liseberg jöö:D

    Kramar

    2009-06-29 | 11:45:50
  • Linda J säger:

    Vad härligt turistiga ni är...gillert! kram

    2009-06-29 | 19:43:57
    Bloggadress: http://missli.bloggie.se
  • walla säger:

    hahahahahahaha sista bilden..hahahaha

    2009-06-29 | 22:50:45
    Bloggadress: http://wallaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här: