lizzibitch

Hur underbart kan det bli?

Kategori:



Såhär gött har jag haft det idag:o) Pallade inte så många timmar men det
var ljuvligt att komma ut till havet!! Det är så här det ska va när man är ledig
en het sommardag. Kände allt på vattnet men inget bad....än:o)

Imorn ska jag kolla på ett gårdshus utanför stan. Det är på 60 kvadrat med kök
o rum i ett o 2 sovloft o braskamin. Kostar 3000 i hyra.
Vet inte om jag är så intresserad med tanke på var det ligger men det är
värt att kolla på.


Kramen

Kommentarer

  • Kamilla säger:

    Såg ut som barnbadet på Duse......nästan;).

    Tack för inlägget om Dunken. Pappa fyller år på lördag och jag och syrran hittade på en alldeles egen t-shirt till honom. Det blev skitsnygg och jävlar i havet vad dom var snabba. Beställde den i måndags och idag onsdag låg den i brevlådan. Det kallar jag service. Hälsa och tacka och säg att jag återkommer fler gånger:)

    2009-06-24 | 22:04:49
  • Lizzi säger:

    Ååå va roligt:o) Det ska jag absolut hälsa o hoppas pappa blir glad! Kram

    2009-06-24 | 23:07:40
  • Larsa säger:

    Fin bild, det är precis så jag kommer ihåg Sölvesborg...Soligt, varmt och kilometervis av vackra badstränder ;)

    2009-06-25 | 01:07:30
  • Isa säger:

    Badkruka ;)

    Haha, jag har själv inte varit i än... Fast jag har å andra sidan inte ens varit i närheten av stranden. Jag kör en timme på gräsmattan då och då med vatten i en sprayflaska :D

    Kram

    2009-06-25 | 18:27:26
    Bloggadress: http://tittahonbloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här: