lizzibitch

Festivallördag

Kategori:

Inga jeans fanns i min storlek men det blev en jeanskjol istället.

Johan körde ut mig o brassestolen o ryggan med öl till festivalen vid två.
Supermysigt o va satt o njöt i solen som äntligen var här för att stanna idag!!

Bestämde mig idag för att köra till Säffle imorgon så det blev en tidig kväll för mig.
Åkte hem lagom till fotbollen, som gick käpprätt åt skogen by the way.
Kommer nog köra ganska tidigt imorn, bakis är jag nu (uuuu va bakvänt)
fast det är ju bra då slipper jag det imorn;o)


Tänkte kanske stanna till hos syster yster på uppvägen o ta en liten paus,
kanske käka lite eller så. Ganska skönt o ha en lite långre paus annars blir
det sååå drygt, särskilt när man kör själv o hela vägen på en dag.

Skepp o Hoj




Kommentarer

  • walla säger:

    hej älskade Lisen! Ring mig i morgon!!!!



    Puss och kram jättemycket!!!

    2009-06-07 | 21:56:21

Kommentera inlägget här: