lizzibitch

Ett hett tips!!

Kategori:

Är att lämna inte bilnycklarna i bilen efter att ni låst den!!


Å hu rgick detta till nu då? Jo Johan låste på sin sida o jag satt
kvar i bilen med min dörr fortfarande öppen utanför Siba i väntan
på att de skulle öppna. När de väl gjorde det så gick jag ur, slängde
igen dörren o vi gick in. När vi kommer ut frågar Johan mig om nycklarna
o jag säger....men de har ju du...eller? Till vår stora förtvivlan ser vi dom i
min väska i bilen....den låsta bilen!!!! Fuck vad gör vi nu???
Slå sönder en ruta, fråga om nån är kriminell o kan hjälpa oss att göra
inbrott i vår egen bil, nä vi får ringa efter en låssmed.
I väskan ligger oxå min mobil o Johans är hemma så in på Siba igen
o lånade tel o fick ut en lista från eniro på låssmeder. Vi ringde o fick napp
1000 kronor....men gud va billigt, det är ju söndag o allt. Suck!!

Kommentarer

  • Pocca säger:

    Göttans att mer får smaka på biten av mitt liv=)

    2009-06-14 | 23:43:02
  • Kamilla säger:

    Shit vad jobbigt!! Men lite roligt var det oxå, tack för att du bjuder på dig själv:)

    2009-06-15 | 09:33:48
  • Linda J säger:

    Åh nej!!! Å nej att det var söndag av alla dagar...

    2009-06-15 | 18:57:29
    Bloggadress: http://missli.bloggie.se

Kommentera inlägget här: