lizzibitch

Byta lägenhet ????

Kategori:

Ja jag funderar o funderar på detta.
Jag är så jävla trött på att alltid oroa mig för pengar o jobb osv.
Jag har jobb t.o.m mitten av augusti....o sen då?????
Jag har några ställen jag ska söka jobb på men det är inte
dax riktigt än. Det blir säkert extra på Statoil men inte fast eller så.
Stämplingen på 350 kr/dag blir jag inte fet på.
För er som inte vet så har jag lån kvar sen jag hade klädbutiken,
det kostar mig 2500/mån. Vilket innebär att jag måste dra in
väldigt mycke för att klara varje månad med hyra/el/tel osv.

Fick se idag att det är en 1a ledig i huset mittemot.
Den kostar 3100, är nästan 40 kvm med inglasad
balkong. Jag skulle spara 1200 på att bo där.
O skulle få plats med de flesta möblerna:o)

Ringde Sölvesborgshem för att prata lite med Irene om
det kanske är så att han/hon som bor där vill ha en 2a.
eller om det är några andra ettor som kanske blir lediga.
Hon var ledig idag så jag får ringapå måndag.
Jag har iallafall gjort en intresseanmälan på den.

Nu ska jag o hjärtat åka till Kristanstad, han ska köpa
trimmer. Han är GANSKA skäggig!!Dessa är dock värre :o)
   

Jag jobbar ikväll o imorn hoppas vi på bättre väder!!
Efter regn kommer solsken!!

Kommentarer

  • Anki säger:

    Låter tufft...inte kul att alltid oroa sig för pengar:( Hopaps det löser sig & att lägenheten verkar bra oxå.

    Kraaaaaaaaaaam

    2009-06-18 | 13:19:48
    Bloggadress: http://www.alltochingenting.se
  • Mia säger:

    mmm 1200 är mycket, det är typ 400 latte ;) och det huset som lägeheten ligger i har jag alltid tyckt verkar bra, lugnt och skönt. men visst är det slit med att flytta. kram på dig

    2009-06-18 | 15:02:38
    Bloggadress: http://vildaviola.blogspot.com
  • Anonym säger:

    Trevlig midsommar!!

    2009-06-18 | 19:45:29
  • Kamilla säger:

    Men hallå!! Det var ju jag....

    2009-06-18 | 19:46:08

Kommentera inlägget här: