lizzibitch

Härliga tider här.....

Kategori:

 Jag ska till tandläkaren om en stund o tro det eller ej men jag är
 cool lugn. Ingen ångest o inga lugnande tabletter eller hysteriska utbrått
 o gråt attacker....haha ja herregud vilken skillnad det är o det tack vare 
 världens bästa tandläkare...hmmm...kommer inte ihåg vad han heter nu.

 Jag har tackat Ja till lägenheten, ettan tvärs över gatan o det kan nog bli
 flytt ganska snart....hoppas jag! Kommer att bli skitbra!!

 Rökfri för 6e dagen idag!!!!! Duktigt :o) Hade inte planerat att sluta men det 
 började med att Johan tycker jag luktar illa :o( Det är ju jätte hemskt ju.
 Klart jag inte vill lukta illa...fan....jag ska lukta gått ju :o)
 Största prövningen blir ju nu i helgen när det blir mycke fika på stan o 
 lite ölande o så.

 Mamma o hennes vän Maria kommer hit på Fredag, då är det Lasse Stefans 
 på torget....fantastiskt!! Mamma fyller år då så det ska vi fira :o) 

 Jag o Johanna ska göra stan idag :o)

                                               

Kommentarer

  • Annie säger:

    Kul med flytt & gött att det känns bra att gå till tandläkaren nu då=)

    Kramar

    2009-07-01 | 10:24:25
  • svärmor säger:

    Hej Lisen!

    Du är jätteduktig som har klarat en hel vecka utan cig! Det värsta har du klarat nu, det blir bara lättare!

    Kramar!

    2009-07-01 | 13:09:39
  • carro säger:

    jätte fin blogg :D skulle du vilja rösta på mig som veckans blogg på www.metrobloggen.se/adara, skulle bli sjukt glad då :)



    Du får ha en super bra dag!



    Kramar

    Carro

    2009-07-01 | 13:19:52
    Bloggadress: http://carrobruden.blogg.se/
  • Erica säger:

    Vad duktig du är utan cigg, lycka till med det!!! Jag vill me med, men är väl sådär halv motiverad just nu :-( Kram

    2009-07-01 | 21:16:02
  • walla säger:

    stolt jag blir!!! Fan va bra !!

    2009-07-01 | 23:23:18
    Bloggadress: http://wallaz.blogg.se/
  • Kamilla säger:

    För mig har det gått åt andra hållet istället. Det har varit så fint väder nu med mycket öl.....och cigg. F-n vad jag är kass. Jag har hållt uppe sen december ju. dum, dum, dum:(

    2009-07-02 | 00:17:32
  • Mia säger:

    va modig du är tjejen.

    Jag har min mob igen, tänkte hålla till nere vid stan idag tar gärna en god fika :) bara ring. kram

    2009-07-02 | 08:16:39
    Bloggadress: http://vildaviola.blogspot.com
  • nicka säger:

    Duktigt Lisen Kram från moster

    2009-07-02 | 13:50:25
  • Nicka säger:

    Duktigt Lisen Kram från moster.

    2009-07-02 | 17:16:06
  • Linda säger:

    Fasen va bra gjort av dig!!

    Kram kram

    2009-07-05 | 19:54:39

Kommentera inlägget här: