lizzibitch

Upp o ner o ner o upp...

Kategori:

Vaknade med en mördar huvudvärk idag! Mycke känslor hos mig just nu.
Väntan, längtan, oro, ångest , kärlek, hopp, saknad, vilja... ja fy fan!
Ibland rör det ihop sig i Lizzihjärnan men jag vet oxå att det går över:o)

En kär gammal vän hörde av sig idag o inte blev jag förvånad. Det brukar
vara klockrent när jag känner mig lost. Inte för att denne vän vet det men
det har liksom alltid varit så:o)

Ska lägga allt på hyllan en stund o njuta av en ledig helg med min fantastiska
kära  Johan!! Sittter o lurar på vad vi skulle kunna hitta på för mysigt.

Så ta hand om dig o varann o med denna gamla underbara dängan önska
jag en en underbar helg!!


Kommentarer

  • Linda J säger:

    Åh den gamla godingen... =) Hoppas det reder upp sig i Lizzihjärnan snart så du får lite sinnesro! Trevlig helg o kram!

    2009-07-10 | 16:54:15
    Bloggadress: http://missli.bloggie.se
  • walla säger:

    Nu fick jag ont i hjärtat!! Fan jag vill ju att alla ska må braaaaaaaaaa juuuuu! kl är mycket nu så jag ringer dig i morgon, vill inte väcka dig om du sover.



    Malinkramar min älskade Lisen

    2009-07-10 | 22:54:06
    Bloggadress: http://wallaz.blogg.se/
  • Lizzi säger:

    Jag mår bra kära Walla:o)

    Bara jävligt mycke o grönne på nu!! Tycker vi tar Lions o fika idag:o)

    2009-07-11 | 10:32:43
  • Anki säger:

    Usch låter jobbigt!! Skickar en stor kram

    2009-07-11 | 22:16:57
  • Mia säger:

    uu sådana dagar är jobbiga. Hoppas att du mår bättre idag och vill säga till dig att du är jätte fin och stark tycker jag. kram

    2009-07-12 | 14:49:47
    Bloggadress: http://vildaviola.blogspot.com

Kommentera inlägget här: