lizzibitch

Tiden bara rinner iväg

Kategori:

Shit det är ju nästan en hel vecka sen jag gjort inlägg o har inte
ens tänkt på det.....förän nu.
Förstår att fler o fler ger sig eller tar semester från bloggandet.
Det hinns liksom inte med riktigt, men för er nära o kära o alla andra
anonyma som vill ha lite koll på mig o mitt liv här i  Sölvesborg
så ska jag ta mig tid fast kanske inte lika ofta som förut.....så håll till godo!!


  

Har nu flyttat in tillfälligt hos Johan så nu är han min käre sambo i 1 månad:o)
Å kisarna förstås oxå. Jag har packat ner allt löst i lägenheten så Josse kan flytta
in nu i veckan, hon kommer ha mina mbler för ett tag iallafall, tills jag får komma in
i min nya lilla etta. Kanske låter rörigt o besvärligt men det blir så bra satt:o)


Ni som läser Wallaz blogg har sett att hon vart i Ronneby på loppis.
Jag o Johanna o Johan sska åka dit o sälja grejer den 2 augusti:o)
Jag har rensat ut bland, väskor, skor, ljuslyktor, böcker, gardiner,
saker som jag inte tittat åt sen jag frensade sist ska väck!!

Mycke jobb nu, fick ta en extra dag idag när Anja låg sjuk men jag är ledig
Onsdag o Lördag denna veckan...tjohoooo. Hoppas på sol o bad!!!!!!

Föresten jag är fortfaranderökfri, det har gått 3 veckor o 3 dagar nu!!
Hmmm ja jag har ju fuskat 2 ggr, 4 cigg en kväll o en i Kivik....Buuuu:o)
Säger godnatt från köket på Hjortakroken o bjuder på en bild från min
30 års fest för TRE år sedan!!    Kramen



Kommentarer

  • Mia säger:

    hehee vilken skojig bild :) vi ska dit den 2e igen med! kul då ses vi där! hmm då bor ju vi med nästan grannar nu då, skcikar välkommskramar till dig :) kraaaam

    2009-07-19 | 23:11:50
    Bloggadress: http://vildaviola.blogspot.com
  • Anonym säger:

    Snygging ;)

    2009-07-20 | 00:44:12
  • walla säger:

    Du ä så grann att de svit i öga :)



    Heja heja ickerökande Lisen!!! Tänk vad mycket pengar & hälsa du sparar :))

    2009-07-20 | 10:05:09
    Bloggadress: http://wallaz.blogg.se/
  • Lotta säger:

    jävligt snygg där du!! :)

    Puss i ljumsken!!

    2009-07-28 | 15:58:27
    Bloggadress: http://lstavvik.blogg.se/

Kommentera inlägget här: