lizzibitch

Skeppshultgrytan

Kategori:

Fick en present när mamma o Maria var här.
En riktig stekgryta från Skeppshult. Lagom stor o inte tung alls:o)
Tack så mycke!! Den ska användas mycke o ofta.



Vi körde förbi en rolig skylt i går. Strax innan slottet i
Trolle Ljungby :o)  Mycke änder i krokarna där.....



Nu har jag slappat o vart seg hela dagen så nu får jag lägga i
en annan växel o iväg o jobba, kväll igen!! Jaja det gör mig inget.
Jobbar dag resten av veckan o så ledig fredag-söndag:o)
Johan har ju semester denna veckan så då får vi lite ledigt ihop.

Sköt om er !!
Kramen

Kommentarer

  • walla säger:

    hahahahaha yes, nu vet han :)



    vilken fiiiiiiiiiiin gryta! Den ska du ha länge!!

    2009-07-06 | 16:38:42
  • Mia säger:

    sån gryta har jag med.... toppen! Loppisen är varje söndag under sommaren i Ronneby, ett bord kostar 100kr så så jag och Malin att ni kunde haft ett och jag och Fia ett, men det är ju inte säkert vi får ihop en söndag som alla kan. Men jag tycker lätt vi kikar på det :) kraaaam

    2009-07-07 | 08:19:43
    Bloggadress: http://vildaviola.blogspot.com
  • walla säger:

    Visst skulle de va bra! Loppisbord i Ronneby, bakluckeloppis i Hörviken..I´m on! Har åxå börjat rensa i skår & lådor.



    IDAG KOMMER KEIREN HEEEEEEEEEEEEEEEEEM!!!!!

    2009-07-07 | 08:42:45
    Bloggadress: http://wallaz.blogg.se/
  • Isa säger:

    Sv: Ja, jag har ju aldrig satt min fot på SR så jag borde verkligen ta tag i det där någon gång! Det är dags va? :) I år blev det arvika av en enda enkel anledning - det var den enda festivalhelgen jag var ledig från jobbet.



    Hoppas ni får en härlig helg tillsammans! Kram

    2009-07-07 | 15:44:25
    Bloggadress: http://tittahonbloggar.blogg.se/
  • Kattis säger:

    Oh va underbart med en riktig gryta! Är med på min inköpslista för tillfället, med en massa annat!

    Har lagt ner min blogg för tillfället, men fortsätter att följa er, bara utan att själv blogga!

    kram på dig!

    2009-07-07 | 17:00:48

Kommentera inlägget här: