lizzibitch

Sinnesro

Kategori:

Vi har haft en alldeles underbar helg!!
Fattar inte hur vi hinner med o göra allt o se allt det vi gör men
vi åker ganska mycke bli:o) Vi älskar att åka bil, titta på olika platser,
lyssna på musik o sjunga som idioter...haha:o)
Vi har varit i Kristianstad o i Bromölla hos Anders o Ewa, i
Karlshamn o i Ronnyby där det var marknad o
vi har ätit gott o kollat flera bra filmer. Varit ute o gått osv.

Den här helgen har hjälpt mig mycke i min akuta sinnesförvirring innan:o)
Mycke tack vare älskade Johan poan Andersson!!
Har flera saker som jag ska ta tag i nu som tex jobb o så som ska sökas.
Ska bara träffa, prata o umgås med folk som jag trivs med o som trivs med mig.
Inga energitjuvar här inte:o)

Imorgon är det off to work igen....kör hårt i 5 dagar sen är jag ledig helgen igen.

Kramen


Kommentarer

  • svärmor säger:

    Välkomna tillbaka! Tycker om att ha er här!

    2009-07-12 | 23:14:31

Kommentera inlägget här: