lizzibitch

Separationsångest

Kategori:

Nu så har jag kört med kärra för första gången....det gick ju bra:o)
Sängarna är nu på Lions men den vita skänken fick vara kvar.
Kan inte göra mig av med den....ännu!



Kom upp till Liona o där stog två rediga karlar som hjälpte oss att bära av
sängarna. Ööööö va gör du sa den ene till mig:o) Hahaha ja jag har lite
separationsångest, de har vart mä länga dessa sängarna sa jag, kanske
lite för länge. De tyckte nog jag var konstig men klart man måste ta kort
när man bloggar ju:o)

Kommentarer

  • walla säger:

    hahahahaha.

    2009-07-21 | 15:08:11
  • sandra "piik" säger:

    hah, jobbigt med seperationsångest ;P

    2009-07-21 | 18:34:42
    Bloggadress: http://piiket.blogg.se/
  • Linda säger:

    Men åh!! Åkte dom iväg nu dom goa sängana??.. Bye Bye...

    2009-07-21 | 23:21:06

Kommentera inlägget här: