lizzibitch

Öla

Kategori:

                     
Jaa nu ska det ölas hela helgen!!!! Haha!
Ikväll ska jag ut till Johanna o sitta på hennes Altan o bara njuta o prata
skit!! Imorn ska vi bowla med Anja o Harry så då blir det säkert nån öl ;o)
Söndag kväll ska jag jobba igen men tills dess är jag LEDIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Min käre far med sällskap har varit här o hälsat på ett par dagar, vi hann o
gå ut o käka en kväll o ta en tur på stan en dag mellan mina jobbpass.....
Jättetrevligt:o) Vlkomna snart igen;o)

Nä nu ska Johan köra mig så trevlig helg alla o Krrrrrrrraaaaaaammmmm!!


Kommentarer

  • Isa säger:

    Åh, så gott. Något avundsjuk nu eftersom jag jobbar hela helgen. Åker hem om 1,5 timme och går upp kl 04.30 för att göra 12 timmar till... Ta en öl för mig!

    2009-07-25 | 20:35:37
    Bloggadress: http://tittahonbloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här: