lizzibitch

Lions here we come....

Kategori:

      

Upp som en sol idag då allt verkar lösa sig smidigt trots allt!!
Nu ska jag o Josse köra grejer till lions, mina gamla sängar o en byrå
 sen ska jag iväg o  jobba 3 timmar.
Tog ledigt de sista timmarna idag o då s
ka jag o Walla städa.
Sååå längesen vi sågs nu så det ska bli så mysigt o träffas över varsin
skurhink o en kopp kaffe förstås:o)




Tusen tack alla för hjälpen!! En varsin blomma till er!!!

Imorn eller på Torsdag kommer farsgubben som just nu befinner sig någonstans på Österlen.
Hoppas det blir imorn för jag är ledig imorn!!!

Kramen

Kommentarer

  • walla säger:

    jag är redo!! Druckit en äcklig jävla äckelshake och är laddat till tusen :)) är det några som kan städa så är det vi! Ses om en stund

    2009-07-21 | 15:07:38

Kommentera inlägget här: