lizzibitch

Kivik

Kategori:

Vart mycke marknader nu. Jag o Josse på jobbet tog en utflykt till Kiviks marknad igår.
Jättemysigt hade vi o jösses va stort det var. Den marknaden är ju rättt känd.
Ligger precis vid havet. Massa shopping, tivoli, camping, ölfält, barer, strippor o allt typ:o)







  

Josse hittade massa fina saker till lägenheten (min lght som hon snart ska bo i)
Jag köpte en Tequila kaktus:o) Varmt o härligt idag:o)

Nu är det klart att jag får lägenheten 1 september o Josse får min lägenhet alltså.
Superduperbra!!!! Ska masa ner mina prylar till förådet o palla mig upp till Johan
i Hjortakroken o bo hos han nån månad först så Josse kan komma in så fort som möjligt.
Hon får ha min soffa o de stora mblerna kvar sålänge.
Har börjat packa vilket jag blivit en riktig hejare på vid det här laget:o)
Rensat en del igen så nu får det bli loppis....Mia, Fia o Malin!!!!!



Kommentarer

  • Mia säger:

    lätt vi ska ha loppis :) jag har helt missat kivik, hur länge varar det? kraaam

    2009-07-15 | 21:16:45
    Bloggadress: http://vildaviola.blogspot.com
  • walla säger:

    hahaha ser ju ut som Fatima sitter brevid dig :))



    Vad gött att allt löst sig och 1 sep. det kommer gå asfort. Lätt att vi ska bära så vi döööör. Nu har Mia & Fia bestämt loppisdatum. Den 2 aug. tyvärr är inte jag hemma då men kör stenhårt, vi kan ju ha flera gånger. Åsa gifter sig ju den 1 aug.



    På Fredag kväll tänkte jag höra vad du & Johan ska göra. Vi ska ha grillknytparty med Johanna, matte, Britt, Noa, Mamma & per. Vore kul om ni kunde komma och göra oss sällskap. Alla säfflisar måste ju va på plats :)

    Hör av dig. Puss & kram

    2009-07-15 | 21:21:53
    Bloggadress: http://wallaz.blogg.se/
  • Linda J säger:

    Mysigt med marknad! Å så skönt att bo nära havet...lite avis är jag =)

    2009-07-16 | 20:14:04
    Bloggadress: http://missli.bloggie.se

Kommentera inlägget här: