lizzibitch

I min Iglo

Kategori:

Satt uppe alldeles för sent i natt, somnade som en stock efter jobbet så det blev lite fel.
Är fortfarande inte okej, förkylningen är tillbaka o halsen värker, bara febern som fattas nu.
Skulle väl egentligen sjukskriva mig o bara sova o kurera mig!!
Får se hur det känns efter idag.



Måste iallafalll till apoteket o  Ica innan jag börjar 13, nässpray o kattmat.
Har inge torrfoder kvar o Hårboll vill inte äta blötmaten, hon är kräser den
lilla sessan.
Malin är o fyndar på MQs rea men jag pallade inte följa med o
dessutom är det köpstopp här just nu.
Fick skattebeskedet....7000 nånting blev det tillslut som ska in. Jag hade 4500
från början sen blev det nån skit med en månad från Tuppen som inte var med o
som inte skatten stämde för o då ökade det på rejält.
Som tur är har jag sparat 4500 till det så det fattas bara
typ 3000...phuuu. Tur jag jobbar nu iallafall:)

Här är det strålade solsken o jättefint väder, kan tänka mig att det är några minusgrader.
Ska dricka mitt kaffe nu o surfa runt lite... Ha en underbar dag!!

Kramen

Kommentarer

  • mitha säger:

    haha du kan få vårt torrfoder så får jag din katts blötmat, här vägrar de torrfoder o jag är så jävla stönig så jag tvingar dom att äta det. Blir ju svindyrt annars....det går allt efter ett tag..när de inser att de MÅSTE äta detS



    Hoppas du kryar på dig nu!



    KRAMAR

    2009-01-02 | 10:52:31
    Bloggadress: http://himmelohelvete.se
  • alice säger:

    åh jag vill också fynda..

    2009-01-02 | 11:34:07
    Bloggadress: http://teerak.blogg.se/
  • nicka säger:

    Krya på dig.Ett litet råd är vila och varm dryck.Kram Nicka

    2009-01-02 | 14:47:11
  • Anki säger:

    Usch då,krya på dej!

    Kramen

    2009-01-02 | 20:51:09
    Bloggadress: http://www.alltochingenting.se
  • Åzzy säger:

    Så irriterande när man får dras med "andras problem". Fel inbetald skatt och sån skit! Grrr!

    2009-01-05 | 12:31:53
    Bloggadress: http://sloppyme.tumblr.com

Kommentera inlägget här: