lizzibitch

Söndagsfika

Kategori:

Hej vänner!!
Nu är min jobbhelg över...så jävla skönt!! Har just duchat av mig Statoil så nu ska
jag o Andre´åka till Valjeviken o fika, nån viskade i mitt öra att det vankas
KLADDKAKA...tjohoo! Ho kan ho våran Walla:)

Har suttit o kollat kläder på nätet under helgen...ge mig money nu...:)
Det är ju så man kan bli tårögd!
 

Ha en underbar kväll alla!!
Å Grattis till Nilsson som fyller år idag...har glömt hur mycke men jag
vet att det är mycke iallafall;)
Å Grattis till Kamilla Bruce som blir 24 år idag!!
Kramen

Kommentarer

  • walla säger:

    men jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ge mig!!!!!!!!!!! När pengarna kommer ska vi handla!!

    2009-01-18 | 19:10:48
    Bloggadress: http://wallaz.blogg.se/
  • Maria säger:

    Va fint du fått det i lägenheten, den är verkligen DU.. Va glad jag är för din skull att du träffat en grabb ( Han verkar ju helt klart va "din smak" )

    Ha de riktigt gött gumman å njut av ögonblicken! Kraaaam

    2009-01-19 | 11:39:09
  • Anonym säger:

    Är det månne så att det är på stayhard som du har kollat in dessa kläder!? Ser änna ut så på bilden. Om så är fallet så är det typ det enda som är lite hippt i hålan jag nu bor i . Satyhard ligger nämligen i Herrljunga.

    2009-01-28 | 21:32:37

Kommentera inlägget här: