lizzibitch

Fredag!!!

Kategori:

Fredag idag o jag är ledig!! Sov länge o har plockat o städat både hos mig o Andre´.
Tänkte unna mig att åka o sola om en stund, har typ inte gjort det sen i somras o jag har
nog aldrig vart så grå o blek om jag är nu, det får vi göra nåt åt:)
Andre´ kommer från jobbet vid fem sen ska vi hem till han kompis Morgan o dricka lite öl/vin o
gotta oss. Ev kommer en tjejkompis till Morgan oxå, det vore ju trevligt.
Han har precis flyttat så vi får fixa nån liten inflyttningspresent:)
Han har en så otroligt mysig lägenhet o vilka jävla möbler han har, gamla vackra saker o allt
är löjligt perfekt i stil o smak:) Hans syster Vicki har ett stort handtag med i det o jag bara imponeras
hur de fått till det med så enkla knep egentligen. Högar med vackra böcker, burkar med olika innehål,
ramar o tavlor, lågor o askar, filtar o kuddar, ja som att kliva in i Sköna Hem helt enkelt.
Får smygta lite bilder ikväll...haha

Jag själv bor i mina nya jeans o mina nya adidas byxor!!
Hittade ju i Göteborg de gamla klasiska adidas WCT med pressveck....500 spänn o jag köpte dom!!


Dessa jeansen hade jag i tre kvarts i somras o jag älskar dom så nu blev det ett par långa oxå:)
( Det är inte jag som posar på bilden...haha...den är tagen från mandel.)

 

Nu är det köpstopp vill jag lova!! Inte så mycke om en strumpa ska köpas i februari!!
Känns skönt faktiskt ändå att vi åkte till Göteborg o hade så mysigt o kul,
det kan man ju leva på ett tag nu:)
Ha en underbar helg alla glada o galna.......Kramen

Kommentarer

  • Linda säger:

    Ah, vilka snygga jeans! Såg något liknande på Vero Moda, vill ha...gött med lite pös o utsvängt igen! Så när jag blir smal(are) igen, då ska här shoppas jädrar i min låda! Ha en mysig kväll! Kram

    2009-01-30 | 14:24:42
    Bloggadress: http://mysprick.blogg.se/
  • Kamilla säger:

    Åh, vilka snygga jeans. Vart har du köpt dom? Ha en trevlig helg:)

    2009-01-30 | 16:32:28
    Bloggadress: http://familjenbruce.blogg.se/

Kommentera inlägget här: