lizzibitch

Huvudbry......

Kategori:

Strulade till det ordentligt på jobbet idag...en tankning som inte blev betald o
inte nog med det så var det en tysk!! Inte lätt att få tag på, ringde till polisen
för att kanske få hjälp var man ska vända sig för att ta reda på¨vem som har
detta reg. nummer osv. Kom ingenstans. Ska ringa lite fler samtal imorn o
ta hjälp av Statoil om de vet hur fan man ska gå till väga. Skit oxå!!!!


Slutade ju tre o då åkte jag med Johan o hämtade Harry i Lund.
Sen blev det ingen pizza utan hemlagad pasta...inte fel:)
 
Mitt tv maraton ikväll blev inte riktigt som jag hade tänkt mig.

   

Fastnade framför en serie på 6 an,  I Survived a Japaneese Gameshow:)
Vilka dårar...haha. Hai Majjide!!!!   Inte lika charmigt som One Tree Hill,
inte lika snyggt som Maimi Ink o inte lika coolt som Beck men kul var det:)

          

Ska försöka ta en tidig kväll ikväll o hoppa upp tidigt imorn.
Fika p Ritz förstås sen ska jag passa Alva o Keiren en stund.
Käka lunch med Johan o sen åka till Bromölla en tur:)
Det är så härligt o va ledig vardagar ibland!!
Det har föresten varit rån på Netto nu ikväll här i Sölvesborg,
tycker allt det händer mör grejer här i denna lilla stad, rån hit o
rån dit, bränder o misshandlar...oj oj oj!!

Gonatt alla o sov så gott!! Kramen

Kommentarer

  • Åzzy säger:

    Det händer ju saker på dina söndagar i alla fall ;)

    2009-02-16 | 07:53:29
    Bloggadress: http://sloppyme.tumblr.com
  • walla säger:

    snart kommer det en svenk version av det programmet!!! helt galet!!

    2009-02-16 | 08:38:14
    Bloggadress: http://wallaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här: