lizzibitch

Nya läsare....

Kategori:

Första kommentaren på förra inlägget:

"snacka inte så mycket skit....med folk du inte känner jag skiter fullständigt i dig"

Okej...men Ja det är ju jättebra!

Ja har tydligen fått lite nys läsare..
välkommen o varsegod, en semla:)


Vi fick en påhälsning på Ritz förut som var av det pinsammare slaget.
Jag har snackat skit.... Ja  det är ju förvisso sant men det är ju oxå sanningen.
Jag orkar inte va med i nåt tjafs vem som sagt vad utan skiter i vilket.
Jag vet vilka jag pratar med o vad jag säger o vad det gäller bloggen
så är det mina tankar o känslor o det är inget annat än sant.
Ni som känner mig o har vart med på bloggen länge vet ju att jag är
ärlig o att jag oxå står för vad jag skriver här!
Dessutom är det en bråkdel av allt som hänt här som ni
fått ta del av!! Jösses!!

Som Malin sa:
Är det några här som gett människan chansen att faktiskt visa vem han är utan attt lyssna
på rykten så är det vi säffletöser! Det är ett som är sant.


Kommentaren skrevs för övrigt inte av Andre´själv eftersom han
aldrig har kollat bloggen och att han var på Ritz då
 vilket innenbär att jag få dela ut en semla till....varsegod!
Och jag måste ju tillägga att jag berättat vad jag skrivit här så
det vet han, som sagt det är inga hemligheter!



Kommentarer

  • mitha säger:

    Suck det finns då fölk te allt! Bara o drite i dom!



    Vet ju inte alls vad som hänt men jag tycker då inte du berättat för mkt här inte!



    Stor KRAM tilld ig och stå på dig tjejen!

    2009-02-24 | 16:03:27
    Bloggadress: http://www.himmelohelvete.se/wp
  • walla säger:

    hahahahahhaha va kul att Sölbesborg är så fantastiskt likt säffle. ÅÅÅ va underbart med nya läsare. Här får dom en semla av mig med :))

    2009-02-24 | 16:07:06
    Bloggadress: http://wallaz.blogg.se/
  • Åzzy säger:

    Alltid kul med nya läsare! För att skriva kommentarer måste man väl ha en dator? ;D

    2009-02-24 | 17:35:34
    Bloggadress: http://sloppyme.tumblr.com
  • sandra "piik" säger:

    haha, ja som sagt.

    DIN BLOGG DINA ORD.



    :) go for it!

    man blir så jävla trött på folk, men samtidigt känner jag att "har folk så jävla lite att göra, så varsågod, då unnar jag er att prata om mig". ja jisses, så länge man vet själv vad som är sanning så är det det viktiga!§

    2009-02-24 | 18:47:54
    Bloggadress: http://piiket.blogg.se/
  • Pocca säger:

    fick en liten säfflefeeeeeeeeeeeeeeling där=)

    2009-02-24 | 21:46:24
  • Kamilla säger:

    Men kära värld. Vad är det med folk? Skit i och läs då om det stör. Det kanske är jobbigt att läsa sanningen. Det är ju så långt ifrån skit som det kan bli....

    2009-02-24 | 22:23:10
    Bloggadress: http://familjenbruce.blogg.se/

Kommentera inlägget här: