lizzibitch

Fredag den 13 e

Kategori:





Det här är vad jag längtrar efter nu, vit sandstrand, sol, bad o värme!!!
Visst det är fint ute nu med all snö o idag skiner solen för fullt men jag
fryser!!! som vanligt:)

Vaktmästaren har just varit här o satt upp gardinbeslagen...redag!!
Så hu har jag iallafall fått upp gardiner o det börjar kännas som det är klart nu.
Har inget o ta bilder med nu men kommer tillbaka med det.

Ikväll ska jag jobba till 19.30 sen ska jag hem till Pierre o Minette.
Vi jobbade ihop på Altona förra våren o sen dess har vi hållt kontakten.
Ska dricka lite öl eller så o prata skit...ska bli kul!! Det blir nog inte så allvarligt
för jag ska först städa på datan imorn o sen jobba kvällen .
Men ser fram emot o träffa dom o göra nåt!!!

Igår fixade Johan till denna lilla datorn så jag fick WindowsXP o msn på den.
Tangentbordet ville inte va på svenska osv. så det krånglade lite
 så det tog mest hela kvällen...Tack snälla du...igen:)
Han är oxå den som hittade o fixade till min nya bakgrund! Har ju länge
kännt attt jag vill göra nåt åt sidan, var supertrött på allt detta rosa!!!
Jag vill ju ha det enkelt o detta funkar för mig hoppas det gör det för er oxå:)

Här ser ni den lilla rackaren...skitsmidig faktiskt o räcker gott till det jag gör:)

         

Glöm inte bort att det är Fredag den 13e idag så passa er för Freddie!!
Å gå inte under några stegar o se er inte i spegeln!!


Kommentarer

  • Nicka säger:

    Kallt o fryser !!!!

    Imorse var det drygt 15 gr kallt när jag åkte till jobbet.

    Jag vill ha värme o sol.

    2009-02-13 | 12:22:26
  • Pocca säger:

    Freddie!? Fredagen den 13:e är väl Jason!?

    Eller är det båda?



    Hujjamej!



    Pöss

    2009-02-13 | 16:41:38
    Bloggadress: http://poccahonta.blogg.se/
  • Åzzy säger:

    Ska bli kul att se köket med gardiner!

    2009-02-13 | 17:21:31
    Bloggadress: http://sloppyme.tumblr.com
  • Kattis säger:

    Hej på dig tjejen!

    Smyger förbi och önskar dig en helt underbar helg!

    Kram

    2009-02-13 | 19:23:11
    Bloggadress: http://katteyes.wordpress.com/
  • Kattis säger:

    Säg till när du kommer upp nästa gång så fixar jag några muffins till dig (hoppas du gillar vitchoklad o blåbär?)

    2009-02-13 | 19:43:05
    Bloggadress: http://katteyes.wordpress.com/

Kommentera inlägget här: