lizzibitch

Sömnbrist

Kategori:

Just hemkommen från jobbet o en snabbfika hos Andre´...är helt slut i både kroppen o huvet:)
Hämtade Hårboll igår kväll, tyckte det kulle va en bra ide´att låta henne komma bort från Busen som är på henne hela tiden men gud va hon höll på här....hon var på, över o i mig hela tiden o jamade som en stölle o när vi väl lagt oss
var hon uppe i sängen o ner igen o skrapade på massa dörrar o skåp, letade antagligen efter sin bror o skrek o jamade heeeela tiden så det blev inte många timmars sömn inatt. Ringde förtvivlad till en sjuk stackars Johan imorse som kom o hämtade henne....lagom glad:( Det funkar ju inte om jag ska jobba o inte kunna sova på nätterna.
Hoppas han har kryat på sig!

Konstaterade just att jag bommat Made in Sweden...har ju missat varensa avsnitt...tyvärr!

Pratade med Malin innan, Alva fick ju kräksjukan idag men de andra har klarat sig....peppar peppar!
Jag var ju där igår men har inte kännt nåt än iallafall....peppar peppar igen:)

Tänkte ta ett ryck o fixa till mitt badrum, fickade en läcker ljuslykta/blomma som jag ska placera där inne o göra lite mysigt med handdukar o så....sen kan jag nog sova gott i lugn o ro!!!

Imorn är det jobb igen, börjar 8.30 0 det får bli en promenad i vinter Sölvesborg( det vräker ner snö här) för bilen blev inte klar på verkstaden idag. Men det är faktiskt skönt med en liten promenix så man vaknar till lite, det är ju inte långt till Statoil, tar typ 5 minuter o gå.

Sov så gott alla o dröm sött!!
Kramen

Kommentarer

  • walla säger:

    pepparpepparpepparpepparpepparpepparpepparpepparpeppar

    pepparpepparpepparpepparpepparpeppar 48 timmar till sen är det lugnt!!!! Puss å godnatt!

    2009-02-04 | 22:23:30
    Bloggadress: http://wallaz.blogg.se/
  • Åzzy säger:

    Alla avsnitt finns på tv4.se (Replay - gratis)...

    2009-02-05 | 09:30:10
    Bloggadress: http://sloppyme.tumblr.com

Kommentera inlägget här: