lizzibitch

Sketen Tisdag

Kategori:

Idag är ingen vanlig dag det är en helt vanlig sketen Tisdag!!
Kallt som tusan är det o jag är trött o irriterad....uuu jobbigt.
Ska ta ett ryck i badrummet o dra över golven med damsugaren så känns
det nog bättre. Ska ringa o gnälla på vaktmästaren att han skulle vart här för 1 vecka sen
o satt upp gardinfästena i köket...stackarn...haha!
Ska kånka iväg med min tvätt till Andre´s tvätttuga sen så är det oxå ur världen sen.
Jag ska alltså städa mig på bättre humör!!

Min kusin Robin fyllde år härom dagen o jag skickade mess men fick rapport nu att det inte gått
fram:( Han har nog bytt nummer eller nåt....GRATTIS ändå!!

Nu längtar jag faktiskt till jag slutar jobba 1 mars  så jag kan åka runt lite, många jag saknar nu!
Ska börja med att åka till Göteborg o ta emot Jannice där med flyttlasset sen stannar jag
hos henne några dagar!! Sen får det bli Säffle, jag behöver en dos av mor o far snart!! Och av alla
ni andra där uppe oxå förstås:) 
Tänkte få gästjobba hos Lotta nästa gång jag kommer upp...vore skitkul:)

Hittade en liten serie till Malin o Alva....haha!

Kommentarer

  • sandra "piik" säger:

    vi hade galet kul kan jag säga :)

    totalt crazy helg, fler sådana!



    mustach var jättebra!

    2009-02-03 | 11:14:32
    Bloggadress: http://piiket.blogg.se/
  • Anki säger:

    Hahahahaha Vilken UNDERBAR serie!!*S'

    Lycka till med städandet & humöret;)

    kraaaaaaaaam

    2009-02-03 | 12:05:41
    Bloggadress: http://www.alltochingenting.se
  • walla säger:

    hahahahahahhaaha hahahahahaha fan va bra!

    2009-02-03 | 14:39:15
    Bloggadress: http://wallaz.blogg.se/
  • Kamilla säger:

    Tack för tipset till magen. Jag ska gå och köpa proviva på en gång. Hoppas att vi kan träffas när du kommer upp, och inte sådär stressat på krogen som vi lyckas med varje gång:)

    2009-02-03 | 17:14:12
    Bloggadress: http://familjenbruce.blogg.se/
  • ulle säger:

    goppas humöret blir bättre:)vore kul att träffa dig snart gumman kram

    2009-02-03 | 21:08:14
  • Nicka säger:

    Robin har bytt nummer.

    Var där ochh grattade honom i måndags,jobbade när han fyllde.

    Ha det gött Kram Nicka.

    2009-02-04 | 08:15:15
  • sandra säger:

    nej förfan! här tas ingen skit :)

    trist med nyfikna fördomsfulla människor bara!

    2009-02-04 | 10:20:49
    Bloggadress: http://piiket.blogg.se/
  • Pocca säger:

    NÄ... det blir ingen Säffle för din del för du ska bo hos mig sen tycker jag!!!!!=)

    Bra, då säger vi så!=)



    KRAAAAM

    2009-02-04 | 11:11:46

Kommentera inlägget här: