lizzibitch

Så var det fredag igen

Kategori:

Tavlingen är som sagt avgjord!
Kamilla Bruce är vinnaren.

Opeth i Malmö i onsdags...tummen upp!
Har ju inte lyssnat nåt värre på Opeth men blev
glatt överaskad, de spelade typ 2 timmar o tiden
gick sååå fort. KB är verkligen
ettt kanonställe. Gillade det som fan!
Malin var ju salig förstås...haha!!
Kommer definitivt att åka dit igen:)

Har haft påhälsning på jobbet 2 dagar i rad av A.
Följt av sms o massa tjat....Häna!!!!
Han har åter igen lovat att låta mig va.
Hoppas kan man ju alltid!! Orka!

Står i kassan igår på jobbet  o in kommer en kund o ska handla,
Tysken! Han med tankningen!
Jaaaa det var fan han o han hade med sig en svensk kollega
så jag kunde förklara vad soin hänt o han betalade!!
De var här o jobbade och brukade tanka hos oss,
Kändes ganska skönt att ringa till Tobbe o säga att det var
fixat! Kändes som jag vunnit på lotto eller nåt..haha!!

Idag har jag tvättat o slappat,
pratat med Pocca i telefon o skrivit mail på facebook
till Kamilla;)
Har åkt på en jävla förkylning igen!!!! Men Åååååå
Jag ska jobba ikväll så jag hoppas inte det blir värre.
Ska blunda lite nu innan jag ska iväg!

Ha en bra dag o en underbar helg!!

Kramen



Kommentarer

  • Linda säger:

    Haha! Vad gött att tysken kom tillbaka! Häna, det var ett ord jag glömt bort. Så A...HÄNA!

    2009-02-20 | 17:42:56
    Bloggadress: http://mysprick.blogg.se/
  • Kattis säger:

    Ha en underbar helg och hoppas din förkylning släpper! Inge kul att ha.... Försöker o lyssna på Opeth själv, föredrar dem lugna låtarna =) he he

    2009-02-20 | 19:57:16
    Bloggadress: http://katteyes.wordpress.com/
  • lindiz säger:

    Meeeeeeen trög i hele hövve eller!!!!!!!!!

    Gött att tankningen blev betald så att du slapp det!!! Kram på dig:)

    2009-02-20 | 21:09:14
  • walla säger:

    men va skönt!! ibland har man tur :)) Ses i morgon. Sov så gott :)

    2009-02-20 | 21:40:29
    Bloggadress: http://wallaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här: