lizzibitch

Så var det fredag igen.....

Kategori:

Jaaa Moonlight klarade besiktningen:o) Fan va gött!
Visst nu har vi ju fixat bromsar o massa skit men man
vet ju aldrig, blir nervös ändå för sånt. Men nu kan man släppa det.

Nu har jag packat o gjort allt färdigt för imorn, sticker direkt efter jobbet kl 16!!!
Har packat för vad som än händer, myskläder, snyggkläder, målarkläder:o)
Jag är redo...haha!
Ska bli sååå kul o komma upp o träffa alla där uppe, hoppas hinna med brorsan
oxå denna gången, han brukar oturligt nog va i Säffle när jag är i Göteborg.
Spännande o få se Poccas nya lya o få hjälpa henne o få lite gjort.
Här kommer "room service, bygglov, arga snickarn" whatever...haha!

Kul oxå att David hört av sig på bloggen...det var ett tag sen:o)
Har sparat nummer o skickat mail så nu hoppas jag verkligen vi
kan sammanstråla när jag kommer upp.

Ha en skön natt allesammans så hörs vi från Göteborg under helgen!

Kramen

Kommentarer


Kommentera inlägget här: