lizzibitch

Ryggont!!!

Kategori:

Ja varför inte...igår skulle jag lyfta ner en mjölkback på jobbet o så small det!!
Sträckte mig i ryggen som faaan o ont gjorde det!! Jobbade på tilll fyra sen var det
apoteket nästa...voltaren gel o panodil.
Gulliga Pannada hade en värmedyna som jag fått låna.
Till min förskräckelse kunde jag inte ligga så det var bara att sitta
o försöka sova inatt...o det blev inte mycke sömn.
Gick upp kl 5 o stack till jobbet men insåg snart attt detta håller ju inte så chefen fick komma
o lösa av mig så vid tio åkte jag hem o sen jar jag halvlegat i soffan o vilat min stackars rygg.

Min dator o min mobil är nu ivägskickade o Johan var här ikväll med en liten lånedator
så jag överlever de här ca 3 veckorna som det troligtvis tar innan min är färdig.
Tack snälla:)

Har bäddat i soffan inatt för sängen är för mjuk o håller tummarna att det känns bättre imorn!
Natti Natti

Kommentarer

  • Anki säger:

    Aj,aj,aj!!! Låter inget kul alls!!Hoppas du snart blir bättre i ryggen!!

    Kramar

    2009-02-11 | 07:29:08
    Bloggadress: http://www.alltochingenting.se
  • nicka säger:

    Lite sjukvårdsrådgivning.

    Ta 2 Panodil var 6:e timme, undvik att sitta.

    Försök och få massage Kram Nicka.

    2009-02-11 | 08:23:29
  • Pocca säger:

    Önskar jag kunde vara liiiiiite mer söderut och passa upp på dig lite;-)



    men tanke på det "andra".... GGGGGGRRRRRRRRrrrr. Jävlar vad jag störde mig när vi lagt på luren!!!



    Kramiz

    2009-02-11 | 10:01:43
    Bloggadress: http://poccahonta.blogg.se/
  • Anneli säger:

    Nej fy!! Det lät inge sköj du!! Hoppas verkligen du blir bättre för att ha ont i ryggen är fasen bland det värsta jag vet..Kram på rej

    2009-02-11 | 10:44:47
  • Lizzi säger:

    Tack för tipsen Moster!! Kram

    2009-02-11 | 11:19:22
    Bloggadress: http://lizzibitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här: