lizzibitch

Många många mil

Kategori:

Har ju varit ledig lördag o söndag, har ju naturligtvis varit tokförkyld o
nyser o snorar men har ändå varit ute på äventyr.
Jag o Johan har åkt bil, många många mil!!
Så skönt ibland att bara köra dit det faller sig o prata o lyssna på musik.
Igår åkte vi mycke runt i krokarna här men idag åkte vi till Åhus sen vidare
till Österlen o äppelparadiset Kivik.

    

Vi fikade på en gård med ett jättemysigt cafe´.
Gammalt stuk o vi fick världens godaste äppelka!
Kan bara tänka mig hur underbart detmåste va där på
sommaren.
Vi hittade oxå en stor butik, outlet:)
Å gud va mycke fint det fanns o billigt var det oxå.
Där fanns mycke porslin, krukor, ljusstakar( ja... jag köpte 2)
ljus, brickor, textilier, köksredskap, prydnadsaker, kläder o skor.

     
Marockansk lykta 40:-                        Igår köpte jag ett längre linne från
Lykta att hänga el ställa 59:-               Rut mfl för 149:- Superskönt!!
                                                            Perfekt att ha under tröjor o toppar:)

Här har vi nu mitt kök....med gardiner o allt:)

Bedrövlig bild men ändå...haha!


Ska måla bordet svart ikväll eller imorn. Köpte roller o pensel idag
o färgen hade jag ju redan. Ska bli kul o få det fixat!!
Pratade med min käre far idag o han kommer ner snart:)
Han ska ta med min andra säng då så jag kan få iordning i sovrummet oxå.
Bra att jag får plats med bägge madrasserna , då finns det gott om sovplatser
när vem som nu villl kommer o hälsar på:)

Jag åker till Göteborg på lördag  så det kanske blir helgen efter det som
han kommer ner. Om jag inte jobbar förstås, jag vet ju inte riktigt hur det
ser ut framöver. Gör ju min sista dag på schemat på lördag men sen kommer
det nog behövas lite xtra o sen blir det ju jobb i sommar.
Ska ringa facket o lite sånt imorn o kolla vad som gäller nu, det är ett tag sen
jag stämplade nu. Ska bli konstigt att inte jobba...hmmm.

Nu är det TV o soffa som gäller några timmar innan det är dax att krama kudde!
Börjar kvart i sex te möran så det får bli tidigt i säng ikväll!! 

NATTI NATTI  ALLA VACKRA :)))

Kommentarer

  • walla säger:

    åka bil!! ni kan det som inga andra :)) fina lyktor. jättefina. sov gott nu så hörs vi i morgon. kramen!

    2009-02-22 | 19:40:21
    Bloggadress: http://wallaz.blogg.se/
  • Anonym säger:

    Åhhh...Österlen! Finns det något mer idylliskt? Har bara sett det genom ett bussfönster i höstas men gudars så vackert!

    2009-02-22 | 19:47:07
  • Kamilla säger:

    Ja, den där stämplingen verkar inge rolig. Det har blivit väldigt konstiga regler och svårt att förstå tycker jag. Jag fasar oxå för den, och hur det blir....

    2009-02-22 | 20:45:29
    Bloggadress: http://familjenbruce.blogg.se/
  • mitha säger:

    Hoppas du har dagar nu så det räcker o sen har man bara 75 deltidsdagar..helt jävla kasst! HATAR DET!!



    Jättefint i köket!!!!



    KRAMAR

    2009-02-22 | 20:46:25
    Bloggadress: http://www.himmelohelvete.se/wp
  • pocca säger:

    Åhhh vad fiiiiint det blev! Känns skönt att läsa att du har haft en bra helg!!!



    Snart ses vi!=) Wihoooooo!



    Pöss

    2009-02-23 | 10:47:20
    Bloggadress: http://poccahonta.blogg.se/

Kommentera inlägget här: