lizzibitch

Lediga Lizzi

Kategori:


Gomorron på er o vilken morgon sen:o)
Jag har fått hur mycke som helst gjort!
Tvättar, diskat, städat, ringt massa samtal,
bla Telia förstås så mobilen är igång
        Hurra!!!
Har fikat med min vän Guran oxå...

Det blir mycke Sonja nu o låten Du får inte som jag lärde mig häromdan,
Winnerbäck förstås,en o annan gammal rockdänga.
Måste köpa nytt batteri till stämmaren för det låter  bedrövligt!
Ska slänga mig i duschen nu sen ska jag ner på jobbet en sväng
innan jag ska hämta Johan kl 13, vi ska ut o käka lunch, Altona tror
jag det blir, skinkstek där idag, låter ju inte helt äckligt faktiskt:o)
Ieftermiddag blir det nog en träff med Malin o barna...behöver en dos.
Hej så länge!!

Kommentarer

  • walla säger:

    glömde ju säga att bordet blev verkligen jättefint!!! Tänk vilket fynd du gjorde där på skitiga Lions ;)



    när jag tänker på oss så ser jag oss gående med höga knän en dag för längesedan.. ( höga knän för att vi är så långbenta såklart ;) Sittandes vid fontänen på Säffle torg. Drömmandes om delfinfarmer och snygga vardagsrum. Vi vet vart vi har varandra..alltid! En vän för livet. Tänk när vi sitter som gamlingar och gnäller över ett cafés utbud, vilka dåliga mackor och taskig inredning hahaha. Vi vet bäst nu och för alltid!!



    löv ya right back!! skittmycket!!

    2009-02-26 | 14:28:14
    Bloggadress: http://wallaz.blogg.se/
  • Johan säger:

    Skinksteken var äcklig...

    2009-02-26 | 15:43:37
  • Anonym säger:

    Ha, ha... och jag som skulle skriva att skinkstek är nästan schnitzel ;)

    2009-02-26 | 19:00:44
  • Åzzy säger:

    Gud vad blogg.se krånglar! Har försökt komma in på bloggen i en evighet för att sedan kastas ut. Och då var kommentaren borta som jag skrev om skinksteken...

    2009-02-26 | 19:11:50
    Bloggadress: http://sloppyme.tumblr.com

Kommentera inlägget här: