lizzibitch

Ledig helg

Kategori:

Go kväll i stugorna!!!

Äntligen ledig helg igen:) Efter jobbet halv ätta ikväll åkte jag o handlade o solade sen har jag bara vart
hemma, tjötat i telefon o käkat masa godis o druckit massa kaffe.

Detta är första helgen en i november som jag faktiskt  bara är ledig o hemma!! Riktigt skönt.
Visst, det är pissstråkigt väder o jag känner mig lite off i min ensamhet här nere men va fan jag ska
försöka bara koppla av...behöver det efter en mycke stresig vecka med mycke tjat....phuuu!

Lite planer har jag ju förstås o det första är att gå upp imorn o tona håret osen ge mig ut på stan, måste
fixa en viss present sen hoppas jag på en fika med Walla o co:)
Melodifestivalen funkar ju o sen är det Beck på Söndag.

År ju inte van att ha flera dagar utan måsten eller att åka nånstans så det är lite ovant.
Just det jag ska ner till Johan på jobbet imorn o skicka iväg min kära mobil som har fått fnatt....
kameran funkar inte som ni kanske har förstått....den vill helt enkelt inte va mä.
Hoppas det fixar sig!

Men nu ska jag lägga mig o slänga i en film i datorn o krama kudde!
Pöss o Gonatt!!

Kommentarer

  • Anki säger:

    Skönt med en ledig helg!!Hoppas den har, är & blir riktigt bra=)

    Kraaaaaaaaaam

    2009-02-07 | 17:30:15
    Bloggadress: http://www.alltochingenting.se

Kommentera inlägget här: