lizzibitch

Måleri Målera

Kategori:

Ja nu så har jag kommit igång att måla köksbordet:)
Har gjort en strykning o nu får det torka tills senare ikväll eller
imorn så ska det målas igen, jag tror det blir himla bra:)))
Före....

Efter 1 strykning....


Annars idag har jag mest suttit i telefonen. Fixat med min kära
restskatt 7500 som ska betalas 12 mars. Har fixat till det så jag inte
behöver in med allt på en gång.
Har lagt in räkningarna så det är klart.
Pratat med Mamma o M
alin i telefon.
Ska plocka in tvätten oxå innan
jag ger mig för idag:)
Ringde facket men det går inte a
tt prata med nån förän på Torsdag!!!
Känns som jagg fått uträttat en del idag...Gött dä!

         
Har inte fått med mig så mycke av Oscarsgalan men blev otroligt glad
när jag såg att denne man Heath Ledger fick en oscar för bästa
manliga biroll. Han är nämligen helt suverän i Batman-The dark knight.


                                      

Kommentarer

  • walla säger:

    VERY NICE!!!!!!!!!!!!!!!! Blir du kanske lite hög av färgen med hehehehehe. Luktar säkert satan i gatan :)

    2009-02-23 | 19:42:22
    Bloggadress: http://wallaz.blogg.se/
  • Åzzy säger:

    Våga hata facket! Och Telia...

    2009-02-24 | 09:12:37
    Bloggadress: http://sloppyme.tumblr.com

Kommentera inlägget här: