lizzibitch

Fettisdaden

Kategori:

            
 
Gissa om jag ska till Rits o smaska i mig en samla idag?  Svar JA!
Jobbar kvällen idag så jag ska dra med mig Malinska ut en sväng:)
Solen skiner o jag är på ett strålande humör:)
Var uppe tidigt i morse o målade bordet en sista gång, sen är det bara lägga på lite
på stolarna som jag redan spraymålat fast det täckte inte ordentligt.
Har fått en ide´att gör bordet lite annorlunda o snyggare men vi får se:)
Måste grönne lite mer på det först.

Det ringde på dörren här förut, ddet var han vi inte nämner namnet på.
Jag öppnade inte, orkar inte, vill inte, inte ett dugg intresserad av vad han ville.
 Tänker inte  bråka o tjata mer med denna människan!!!!!!!!!!!!!!!!

                                        
De här dagaren anär min mobil vart avstängd har jag haft det så lungt o skönt:)
Visst saknar jag er andra som brukar höra av er men det har det vart värt..haha!
Jag kan få på mobilen igen efter imorn för 160 spänn:)
Nu är det dax o dra. Rada upp med semlor för nu kommer vi...tjohoooo!
Ha en bra dag!

Kramen

Kommentarer

  • Anonym säger:

    snacka inte så mycket skit....med folk du inte känner jag skiter fullständigt i dig

    2009-02-24 | 11:12:56
    Bloggadress: http://lizzibitch
  • walla säger:

    öööööööööööööööööö hahahahahahahahaha

    2009-02-24 | 16:05:13
    Bloggadress: http://wallaz.blogg.se/
  • Åzzy säger:

    ;D

    2009-02-24 | 17:36:37
    Bloggadress: http://sloppyme.tumblr.com

Kommentera inlägget här: