lizzibitch

Alla Hjärtans Dag....

Kategori:


                  
                                                                        
God Morgon alla underbara människor!!!                             
Idag är ju 24 e februari=Alla hjärtans dag.                     

Såna här dagar är ju känslofyllda för många, lika väl
som den kan gå i kärlekens tecken o man köper presenter o
umgås med nån man älskar så kan det va en jobbig dag
som drar upp massa känslor o tankar.
Själv så tänker jag inte så mycke förtillfället....

jag vet att det låter olikt mig men det är faktiskt sant..haha!

Alla ni som läser värmer mitt hjärta o dessa hjärtan är till er !
Särskilda hjärtekramar till Farmor, pappa, morsan, syrran o brorsan,
moster o kusinerna, familjen Walla, vännerna  i Göteborg o alla
trogna i Säffle....Maria o Larsa o Sandra, Anneli, Ulle o Micke, Lotta,
Marica,  Gänget på Tuppen o alla som vill:) Saknar er!!!
Alla goa bloggare! Mina sköna arbetskamrater på Statoil!
Ni här i Sölvesborg, ni vet vilka ni är...haha!
Å till mig själv ska jag gör aen riktigt god frukostlatte:)


                                                                                                   

Kommentarer

  • Anki säger:

    Önskar dig en riktigt bra alla hjärtans dag=)

    Kramar

    2009-02-14 | 14:15:33
    Bloggadress: http://www.alltochingenting.se
  • ulle säger:

    många kramar på dig gumman:)vore kul att ta en öl och tjata lite framöver känns som de är hur länge sen som helst:)vi saknar gig med kram ulle o micke

    2009-02-14 | 14:39:44
  • Pocca säger:

    men smulan.... det märks att du inte tänker så mycket just nu för det är faktikst 14 februari idag och inte 24.e! Hahahhahah!



    Skickar dig varma kramar och tankar på denna dag! Även om jag VÅGAR VÄGRA ALLA HJÄRTANS DAG!



    Pöss/ Bitterfittan

    2009-02-14 | 15:32:55
    Bloggadress: http://poccahonta.blogg.se/
  • walla säger:

    hahahahaha du får mig alltid att le 24:de

    2009-02-14 | 22:22:27
    Bloggadress: http://wallaz.blogg.se/
  • Anneli säger:

    Tack det samma gumman!!!! Du är saknad här me ska du veta..Säffle är inte sig likt anylonger ;) Hoppas vi ses snart..kraaam

    2009-02-15 | 08:10:50

Kommentera inlägget här: