lizzibitch

Å se det snöar....

Kategori:


Såg att det snöade lite igårkvälll men oj när jag tittade ut imorse!!
Det är massa snö, ser visserligen ut att smälta bort snart, men men.
Satt i soffan till halv två inatt innan jag ändå gick in o la mig i sängen.
Har typ sovit hela natten o när jag vaknade imorse låg jag på rygg:)
Ååååå va skönt det börjar släppa!!
Jag ska fortsätta o ta det försiktigt, perfekt dag att ligga under
täcket i soffan med en koppp latte o kolla alla serier:)
Oprah, Hem till Gården, Våra bästa år o Glamour.
Sen lär jag ju palla o jobba ikväll...haha!!!

Kommentarer

  • Åzzy säger:

    Nej men nu blir jag avundsjuk! Tänk att få ligga hemma och kolla serier HELA dagen...

    2009-02-12 | 07:21:28
    Bloggadress: http://sloppyme.tumblr.com
  • Kattis säger:

    Hej Lisen! Va kul att du hittade till mig så jag kan hitta hit. Får sätta mig o läsa igenom bloggen så jag blir lite uppdaterad o inte ställer fel frågor... Kram till dig

    2009-02-12 | 08:00:59
    Bloggadress: http://katteyes.wordpress.com/

Kommentera inlägget här: