lizzibitch

Premiärdagen för Hårboll & Jycken

Kategori:



Ja igår Torsdag den 3e december öppnade vi ordentligt.
Vi hade många kunder, en del som sett lapparna på stan, läst i tidningen,
hört av folk att vi skulle öppna eller sett skylten. Kaonon.
För er som inte varit här så ligger vi mitt emot ICA, systemet o apoteket.
Det är mycke folk i rörelse här så en trottoarpratare utanför Ica får det bli.
Fick lite nya foderkunder igår oxå. Fan va kul det är att på expidera kunder igen.
Något jag saknat sen jag hade Zingo (klädbutiken i Säffle)

Vi hade några hundar på besök oxå, plötsligt sitter vi på golvet allihop, Jag o VIlja,
Karro o Marie, hennes son o vovven Dojan:o)


Att ha med Vilja på jobbet är ju kanon!! Fick fira med lite grisöra :o)


Malin palin kom o handlade llite spån till hamsterna o jaaaaaaa hon
klappade o myste lite med voffsing....bildbevis!!!!!! Varsegoda:o)


Vart med i tidningarna nu, BLT o Sydöstran. Fruktansvärt dåligt repotage i BLT!!
Men men vi syns o finns iallafall så det är ju bara o tacka för reklamen.
Har köpt p mig 2 tidningar som jag ska skicka till farmor idag!!
Kommer inte komma till Säffle över julen utan jag kommer jobba på
Statoil kvällen innan o på julafton, fira jul hos svärmor på juldagen.
Vi åker istället upp i mellandagarna o firar nyår i Säffle.
Vi bjöd visst in oss själva till Maria o Larsa då..haha!

Nej nu ska jag o Vilja göra oss klara för jobb så ha en underbar fredag!!

Kramen

Kommentarer

  • Kamilla säger:

    Malin ser l i t e ansträngd ut måste jag säga;)

    2009-12-04 | 16:17:56
  • walla säger:

    hahahahaaahahahaah l i t e ;))



    2009-12-04 | 22:10:46
    Bloggadress: http://wallaz.blogg.se/
  • sandra "piik" säger:

    vad kul att ni startat en sådan affär!! hade ingen aning!!! go for it!!

    2009-12-10 | 19:52:18
    Bloggadress: http://piiket.blogg.se/
  • maria säger:

    Å ni är SÅ välkomna så! Vi har EN HEL del att ta igen nu :) Kraaaam

    2009-12-16 | 08:17:31
  • Lizzi säger:

    Ja det har vi verkligen:o) Vi hörs innan vi kommer upp!! Kramelikram

    2009-12-16 | 09:05:31

Kommentera inlägget här: