lizzibitch

Herregud i hele himmel!!!

Kategori:

Vilka veckor....jösses. Håller just nu på att landa o suga in allt som hänt.
Känns positivt iallafall som tur är...haha!
Vet inte hur jag ska göra i fortsättningen, med min blogg, Viljas blogg, Hårboll o Jycken.
Det liksom flyter ihop på nåt konstigt sätt.
Har tänkt lite såhär;
Lizzibitch....blogga ca en gång i veckan fr att ge mina nära o kära som bor långväga lite uppdatering
av mitt liv med lite veckodagbok och bilder.
Audreyhepburn.....alltså Viljas blogg kommer jag lägga ner o göra en hemsida istället.
Hårboll & Jycken kommer få en fin hemsida och webshop såsmåningom men just nu ligger en
enkel hemsida på
www.djurbutik.com så där kan ni kolla in butiken så länge:o)

För övrigt har jag fullt upp med mitt cafe' på facebook...får man inget i verkliheten kan man iallafall
ha ett på nätet...kanonkul, alla borde ha ett:o)

Johan är uppsagd från sitt jobb o jobbar nu fram till jul på Önskefoto.
Sen får vi se vad det blir för han.
Jag hopas få fast på Statoil varannan helg o lite till efter nyår eller så.
Perfekt i kombination med butiken!

Vi mår bra, djuren mår bra, har fixat lite där hemma, bytt gardiner o myst till det med massa ljus,
måste nog ha några tomtar till jul fast det är trångt:o)
Nu slog det mig attt ni har ju ingen aning om hur vi bor så jag lovar att fota lite i vår liiiilla lya på 50 kvadrat så ni får se:o)

Kramen sålänge!!

Kommentarer

  • walla säger:

    hahahahahaha..denna magiska regel är ju ASMEGAMAXIVIKTIG!!!! Har jag missat att lära dig detta!!!!???!!!! Hur ska jag någonsin hinna att ta ikapp detta.



    Vi spolar tillbaka:



    UlfenBulfens lägenhet nån gång för längesedan tillsammans med delfinfarm & anfallande diverse prylar.



    - Lisen, du förstår. Jag ska berätta något viktigt för dig!..

    Man ska alltid behålla sitt lugn. Då har du alltid övertaget



    SÅ; NU!! Nu har du kunnat det i 15 år :))))) Hurraaaaaaaaaaaaaaa. Walla fixar allt!!

    2009-12-13 | 18:42:57
    Bloggadress: http://http:/wallaz.blogg.se
  • Lizzi säger:

    Hahahahahah ja jävlar i det:o)

    2009-12-13 | 22:12:17
  • Kamilla säger:

    Ja, lite information och foton vill jag allt ha. Så jag vet att du lever menar jag;) Kollar din blogg vaaarje dag. Kram!

    2009-12-14 | 21:57:04
  • Lizzi säger:

    Tack Kamilla...det kommer jag lovar:o)

    2009-12-16 | 07:37:20

Kommentera inlägget här: