lizzibitch

Fredagsmys

Kategori:

Ja det kan väl kalla det....
Var uppe halv sju som vanligt o körde Johan till Jobbet.
Tänkte stda o plocka men icke...jag fastnade här med kaffekoppen:o)
Jag o Vilja ska iväg o jobba. Karro har vi gett ledigt idag så vi får reda oss själva:o)
Till veckan ska jag ha en dag ledig så jag hinner fixa resten av julklapparna och
händla o förbereda lite mat till julafton.

Johan vill ha köttbullar, skinka, potatisgratäng, mörkt bröd o gräddost.....självklart
ska han få det plus att jag vill ha en prinskorv, ungsomelett med champinjonstuvning!!
Kanske lite gravad lax oxå;o)
Förr fick jag alltid 2 kilo köttbullar av mormor i julklapp...lyx dä.
Mina köttbullar är oxå goda men kan inte mäta sig med mormors!!

Måste hämta hem mina tomtar imorn så jag får upp lite julstämning i vår lilla lya:o)
Har några gamla tomtar och några absoluta favoriter som jag måste ha annars är
det inte jul!! Når gran blir det ju inte tal om men en vovve o två katter så får hitta på
nåt annat....en liten enbuske i fönstret  kanske o några röda kulor i gardinstången.
Ja efter jobbet imorn så ska här pyntas o packas in klappar!!

 

GOD HELG!!

Kramen

Kommentarer

  • svärmor säger:

    Det blir säkert jättemysigt när du har pyntat klart!

    2009-12-18 | 19:19:45

Kommentera inlägget här: